Archiv článků
avatar

Berta

Tuto sobotu 19.9.2015 proběhne návštěva lanového centra ABYSS v Hostivaři.

Sraz: autobusová zastávka Jižní město ve 13:15

S sebou: pohodlné oblečení na šplhání/lezení/skotačení + neklouzavá obuv!!! ,), pití, svačinu, peníz (150 Kč do patnácti let, 170 Kč ostatní + ISIC či potvrzení o studiu)

Předpokládaný konec cca po čtvrté hodině. Pokud bude pěkně, můžeme využít místní travnaté plochy na relax ,)

Těším se na všechny nahlášené. Kdo mi nedal vědět a chce se účastnit at se neprodleně ozve ,)

Ahoooj Berta

Májin pohled na věc ,)

Jarnáky 2015
Dne 6.3. jsme se v 10:20 sešly na Masarykově nádraží. Vlak jel za dlouho, ale  nám to uběhlo docela rychle. Jely jsme vlakem a pak jsme přestoupily na autobus. Vystoupily jsme na zastávce Velemín, Opárno a šly pěšky do chalupy. V chalupě si každý našel místo na spaní a zabydlely jsme se.  Potom šly mladší na zříceninu a starší zůstaly v chalupě. Odpoledne přišla Babočka. A večer mladší udělaly bojovku.

Další den jsme vstávaly brzy aby jsme stihly mši ve Velemíně. Před mší přišla Berča. Po mši jsme se šly podívat na zvonici a do obchodu. V obchodu jsme si nakoupily zásoby a vyšly na cestu. Šly jsme na Milešovku a cestou jsme si daly oběd – Chleba s paštikou nebo sýrem. Po obědě jsme pokračovaly nahoru, ale po chvilce se cesta změnila v sníh a všem to klouzalo. Po dlouhé cestě jsme konečně došly nahoru a daly jsme si svačinu. Dolu jely někteří na igelitové tašce a jiní šly. Dole jsme se sešly a rozdělily na starší a mladší. Starší šly rychleji aby v chatě mohly připravovat bojovku. Mladší šly pomaleji a dělaly si pauzy. V chatě jsme si daly veceři a hrály hry. Po té byla bojovka, při které mladší přišly o své plyšáky a musely je zachránit. Nakonec šly všichni spát.

V neděli jsme po snídani musely uklízet. Moc nás to nebavilo, ale když jsme už měly volno hrály jsme hry. Potom jsme si daly oběd a vyšly na vlak, ale Berta tam musela zůstat kvůli správkyni. Došla nás na autobusové zástavce, kde jsme hrály hry. Přijel autobus a dojely jsme do Lovosic a přestoupily na vlak do Prahy. Ve vlaku jsme si zahrály BANG a kvarteto. Celé jarňáky jsme si velice užily a bylo krásné počasí. Tešíme se na další!

JARŇÁKY

Dneska jarňáky budou
my se na ně těšíme,
my pojedem cestu dlouhou
a hodně se najíme.

Do Oparna pojedem
a hezky si to užijem,
není to moc daleko
a nebudeme s sebou mít mléko.

Na ně jezdíme kazdý rok
uz je to dlouho rok co rok,
vždy je tam mnoho zábavy
a hodne málo únavy.

Mája

Ahoj členky pavoučího gangu!

Již dlouhou dobu se spekuluje o účinnosti předení pavučin. Rada starších se rozhodla pro všechny uspořádat team building. Na kterém se zaměříme na představení nových způsobů lapání kořisti bez větších energetických ztrát (např. vegetariánství, skákání, bafání a jiné).
Jste srdečně vítání. Účast se doporučuje všem chlupatým osminohým obludám.

Termín konání: 6.3 – 8.3.2015
Čas a místo odjezdu: pátek 6.3. v 10:20 Masarykovo nádraží (u pokladen!)
Čas a místo návratu: neděle 8.3. v 17:02 Masarykovo nádraží (u pokladen)
S sebou: obživa na páteční den – oběd, sváča a večeře (může být i na sobotní snídani), spacák (karimatka není potřeba), přezůvky, šátek, KPZ, papír, pastelky, špulka s nití!!!, peníz osobní, peníz veřejný 500,- (peníz osobní může být) , dobrá nálada, teplý kožich a ostatní výbava zahrnující i hygienu, nejoblíbenějšího plyšáka!!!

Prosím dejte zpětně vědět (nejpozději do 3.3.) kdo se této velkolepé konference účastní.
Prozradím snad jen místo přespání – Opárenský mlýn!

Těší se Vaše pavoučí vedoucí Berta Keks (osobní dotazy a připomínky na tinkibm@seznam.cz nebo 608 067 533)

I přes celotýdenní nepříznivé počasí, jsme se – skupina šesti statečných, vydaly na vodu! Ve složení: Mája, Terezka, Aneťák, Berča, Keks, Míša.

Páteční den byl ve znamení komplikací. Díky zpoždění autobusu jsme nestihly navazující spoj. Vláček měl přifrčet až za značně dlouhou dobu :/ . Mezitím si Terezka vzpomene, že v Ledči (ono inkriminované město, kde nám vše došlo) že zde má známé. Velice ochotní lidé – nás svezli až do kempu v Kácově – hurá!

Sobotní den začíná slunečně. Po dvouhodinovém balení se konečně dostáváme na vodu! Maličko se bojíme. Zdoláváme 5 jezů, z toho jeden přenášíme – kdyby nás někdo viděl jistě by se podivil, kolik síly mají taková křehká děvčata! Z původních 17 kilometrů jsme vykouzlily 20 kilometrů. Utábořily jsme se ještě za světla 🙂 v polokempu Ledečko. Po dlouhém boji jsme zvládly rozdělat ohen a opéct si buřty a chleba + brambory pečené v popelu! I přes velké vyčerpání jsme si daly jednu hru aktivit a pak už jen prdění do spacáku. Skore dne: Berča dobrovolně skočila do Sázava pro své uplavané tričko – nenašlo se :/. Míša se při kotvení lodi rozhodla, že se nedobrovolně vykoupe. Pár mokrých kusů oblečení – háčkové to na jezech schytaly pořádně .)

Nedělní ráno bylo bolavé. Spaly jsme rekordně dlouho ale cítily jsme, že bychom to zvládly ještě déle. Vesele vyplouváme. Celou plavbu panuje veselá nálada. Oživujeme táborové písně – z plných plic! Dnes zdoláváme 4 jezy. Končíme odpoledne ve městě Sázava. Ani se netěšíme domů – byla to prostě bájočná voda a doufáme, že v září se nám podaří zorganizovat ještě jednu!

Děkuji všem za účast – bylo to bááájo!

Keks

Čeká nás dobrodružství v Brtnici u Jihlavy!
Tedy prosím aby byly vaše ratolesti připraveny dne 27.2. ve 14:00 na Florenci ve vestibulu metra. Cesta trvající přes dvě hodiny – proto prosím pokud někdo trpí nevolností při dlouhé jízdě autobusem at si přibalí příslušné léčivo (nemohu si zrovna vzpomenout na název onoh prášku :)).
S sebou: 600,- , spacák (karimatku nepotřebujem), přezůvky, hygienu, teplé oblečení na celodenní výlet + vhodnou obuv (je to srandovní, že to musim psát ale výlet v zimě v plátěnkách už jsme také zažily-nic příjemného:)), jídlo na čtvrtek a snídani na pátek, psací potřeby, šátek, menší batůžek na výlety.
Návrat bude 2.3. v 16:05 také na Florenci ve vestibulu metra.
Kdyby někdo onemocněl, či měl jiné důvody proč nejet, prosím napiště co nejdříve.
Moc se těšim!
Berta s spol .)

Ano, rodičové a kamarádky. Přes rok mi trvalo přijít na to, jak zveřejnit prezentaci z lonského tábora .) .

Pro ty, co nemohli dorazit, tradááá

(Prezentaci musíte nejdříve stáhnout do svého počátače a pak teprve pokoukáníčko :))

S přáním pěkné zimy

Berta

Vzkazy
Previous Next
Latest on 19.01., 18:18

Annotationstwf: One of the most skilled calligraphers