Archiv článků
avatar

Vážení rodiče, milá děvčata,
jako každý rok, i letos se bude konat potáborová akce. Letos se chystáme do Polska, kde nejdříve navštívíme hory a poté se odebereme do Krakova na celosvětové setkání mládeže. Bude konat od 23.7 do 1.8. Na setkání strávíme víkend od 29. do 31.7. Akce je určena pro vedoucí a Perličky. Cenu jsme stanovili na 3000,- Kč, která je splatná do konce května.
Zájemkyně nechť se hlásí buď mně na email cecil.hole@gmail.com, nebo své vedoucí.
Mějte se krásně! 🙂
Cecil

Milé slečny, milí rodiče.
Ráda bych vás pozvala na již tradiční Křížovou cestu na Velký pátek, jako vždy na Petříně. Sešly bychom se v 10:00 na Pohořelci, odkud budeme společně vyrážet. Křížová cesta se bude konat bez ohledu na počasí a povětrnostní podmínky.
Budu se na vás všechny těšit. 🙂
Tony 🙂

Vážení rodiče, milá děvčata,

moc se omlouváme, ale z důvodu malého počtu vedoucích, které by mohly jet, se letos nebudou konat ,,Jarňáky“. 🙁

Cecil

Na vánoční výpravu jsme jely poprvé. Sešly jsme se v pátek 18. 12. na Smíchovském nádraží. Naše krosny vezlo netradičně auto, protože by nám je do příměstského autobusu nevzali. Autobus nás zavezl do vesnice Nový Knín, odkud jsme došly do ještě menší vesnice, která se jmenovala Starý Knín. Dorazily jsme za tmy. Pan farář nás přivítal, my jsme si daly večeři a pak jsme hrály hry. Další den jsme šly na celodenní výlet, který byl nakonec ,oproti původnímu plánu, dlouhý 20 km. Výlet jsme si užily, ale celou dobu jsme se těšily na večerní besídku. K večeři jsme měly obdobu Štědrovečerní večeře a to sekanou s bramborovým salátem. Dárky jsme si daly pod palmu a měly jsme dokonce i cukroví. Každá skupinka zahrála svoji scénku a šly jsme do spacáků. Další den jsme měly k snídani vánočku. Balily jsme a uklízely. Šly jsme do kostela. Po mši jsme si daly oběd a šly jsme na autobus. Dojely jsme opět na Smíchovské nádraží, kde na nás čekaly naše krosny a na někoho rodiče. Vánočka byla super a doufám, že budeme jezdit každý rok.

by Terka Boháčová

Milé holky,

rády bych vás tímto pozvala na vánoční výpravu, na které společně oslavíme narození Ježíška.
Pojedeme na faru do Starého Knína. Sejdeme se v pátek 18.12 v 15:30 na Smíchovském nádraží u pokladen.
S sebou si zabalte karimatku, spacák (případně i deku-na faře je chladno) a teplé oblečení jak na nošení tak hlavně na spaní a přezůvky!!! Hygienické potřeby, pevné boty, svačinu na cestu, večeři na pátek a snídani na sobotu a 150,- Kč.
Protože si budeme nadělovat dárky, přibalte také dárky pod stromeček lidem, které jste si vylosovaly na schůzce, případně i holkám, kterým chcete dárek dát.
Protože by nás do linkového autobusu nevzali s krosnami, pojedou mimo autobus autem s mým tatínkem ze Smíchovského nádraží, kde je naložíme, tak to bude i cestou zpět.
Vrátíme se v neděli 20.12 v 15:30 tamtéž.
Případné dotazy posílejte na mail cecil.hole@gmail.com.
Děkuji a budu se těšit naviděnou v pátek.
Cecilie

Milé děti,

20.6 vás zveme na výpravu, při které se vydáme po stopách Pribináčku a to Posázavskou stezkou. Půjdeme z Kamenného přívozu do Davle.

Sešli bychom se v 9:00 na Roztylech v metru a vrátili bychom se v 16:30 na Smíchovské nádraží k pokladnám. S sebou si vezměte svačinu na celý den, dostatek pití,  šátek, pevné boty, dobrou náladu a 80,- Kč.

Těšíme se na vás!

Babočka + Cecil (774 306 127)

Milí rodiče, milá děvčata.

Budu se na vás všechny těšit.
Klidné prožití Velikonočních svátků!

Milé děti,

tímto vás zveme na výlet, který povede z Mníšku pod Brdy na poutní místo Skalka.

Sejdeme se 22.11 v 8:30 na nádraží Praha- Smíchov u pokladen, kam se i v 16:35 vrátíme.

S sebou si vezměte jídlo a pití na celý den, šátek, na sebe teplé a pohodlné oblečení, aby vám nebylo chladno a 80,- Kč.

Případné omluvy směřujte na email cecil.hole@gmail.com (Cecilie Holečková) nebo na číslo 774 306 127.

Těšíme se na vás!!!

Cecil + Verča 🙂

Milé děti,

doneslo se ke mě, že na zámku na Dobříši straší, takže se společně pojedeme na ta strašidla podívat.

Sejdeme se v 8:15 u pokladen na Hlavním nádraží a vrátíme se v 16:45 na to samé místo. S sebou si vezměte 80 Kč, šátek, svačinu,  pití, teplé oblečení, pláštěnku a hlavně odvahu!

Budu se na vás těšit.

Cecil

(omluvy- 774 306 127; zzzaba@seznam.cz)

Vzkazy
Previous Next
Latest on 19.01., 18:18

Annotationstwf: One of the most skilled calligraphers