Archiv článků
avatar

Gaga

Náš zahajovací výlet se bude konat tuto sobotu 12.9.

Sejdeme se v 8:25 na Smíchovském nádraží a pojedeme do Srbska odkud se vydáme do Sv. Jana Pod Skalou. Vrátíme se v 17:00 na Zličín do metra. S sebou si vezměte pláštěnku, jídlo na celý den, pití, vhodné oblečení, šátek, 80 Kč a svůj časový plán, protože se budou domlouvat časy schůzek.
Nové členky vítány!
Případné omluvy směřujte Cecil do mailu.

Důležitá data: velké batohy prosím přivezte k Vojtěšce v pátek 26. 6. v 17:00. V tuto dobu budeme také snášet věci z půdy, prosíme tedy o pomoc zejména Hrdličky a Perličky.

Sraz na přípravku bude 27. 6. v 9:00 u Vojtěšky, pak všechna zavazadla povezeme na tábořiště a budeme na tábořišti připravovat stavby, které bychom samy s dětmi postavit nestihly. Pokud můžete, pojeďte také, povezeme hodně věcí a čeká nás hodně prácePokud máte v plánu se k nám připojit, dejte mi to prosím vědět (osobně či e-mailem).

Sraz k odjezdu na tábor bude 1. 7. v 8:05 na autobusovém nádraží Na Knížecí, nástupiště č. 3. Níže jsou dokumenty, které předejte při odjezdu na tábor. Pokud je termín účasti dítěte jiný, změňte prosím data. Před odjezdem také prosím prohlídněte dětem hlavy, aby v nich neměly vši.

Prohlaseni_o_bezinfekcnosti

Souhlas_rodicu

V sobotu 20. 6. 2015 jsme šly na poslední výlet v tomto školním roce, tzv. závěrečný výlet. Sešly jsme se na Roztylech a jely jsme autobusem do Kamenného přívozu. Tam jsme nemohly najít červenou značku. Po nějaké době chození sem a tam jsme došly na Posázavskou Stezku a šly jsme do Davle.

20150620_131233

Zastihl nás déšť, ale pod stromy tolik nepršelo. Cestu jsme si zpříjemnily hrou na klíšťata s kolíčkem. Šly jsme okolo vyhlídky, kde jsme si udělaly vrcholkovou fotku.

20150620_141001

Šly jsme také okolo tomíkove chaty Psí Zub. Na plácku jsme hrály skvělou hru na krávy, dojičky, mlíkaře a statkáře. Celý článek

Zavěšuji první dokumenty k táboru 2015.

Většina záležitostí je stejná jako v minulých letech (např. cena, místo…)
Více se můžete dozvědět na schůzce rodičů o táboře, která bude ve středu 27. 5. od 19:00 ve Vojtěšce, nebo se na mě můžete obrátit přímo už nyní.Další dokumenty (např. bezinfekčnost) ještě vyvěsím.

Další důležité datum je sobota 27. 6., kdy bude přípravka – opět prosím o pomoc při budování tábořiště.

A ještě opakuji, že termín tábora byl oproti původnímu plánu na základě hlasování rodičů a vedoucích zkrácen o den, tedy bude 1. 7.- 19. 7., vracíme se v neděli.

prihlaska 2015 Seznam_veci tábor 2015

Zveme na břevnovskou farní pouť do Holubic do kostela Narození Panny Marie, která bude již tuto sobotu.
Sejdeme se v 9:15 na nádaží Praha Dejvice a vrátíme se 15:46 na Bořislavku (autobusem 316).
S sebou vezměte svačinu, opencard, 40 korun, tužku a papír a oblečení dle počasí.
Pouti se mohou účastnit samozřejmě i mimoodíloví; k dispozici je více tras, viz přiložený plakátek.
Těší se Gaga a Terka J.
Pout_2015

S radostí oznamujeme, že včera bylo zvoleno nové vedení našeho oddílu. Po táboře se hlavního vedoucování ujme Cecilka Holečková, ekonomkou bude Berenika Suchánková a zástupce hlavní vedoucí bude Míša Křivánková.

V sobotu 7. 2., jak všichni víte, se konal výlet do Techmanie. Jelo nás celkem 18, což bylo vzhledem k mrazivému počasí docela hodně. Cesta trvala asi hodinu. Jeli jsme autobusem Student Agency, kde podávali horkou čokoládu a kávu zdarma a jiné věci jsme si mohli zakoupit.

Když jsme dorazili do Plzně, chvíli nám trvalo než jsme do Techmanie došli. Bylo to tam úžasné, dostali jsme rozchod, takže každý mohl jít k tomu, co ho nejvíc bavilo. Všichni byli nadšení. Mohli jsme si vyzkoušet mnoho věcí např. jakou máme sílu, kolik litrů vody obsahuje naše tělo, jak hlasitě dokážeme zařvat a další skvělé věci.Přeci jen nejlepší bylo to, že tam byl Ondra Pištora a klouzačka, pod kterou byly molitannové kostky. My jsme se snažily do nich Ondru Pištoru shodit, ale to se dařilo spíše jemu.

Škoda jen, že jsme museli po nějaké době jet zase domů. Když jsme dorazili do Prahy,tak jsme se rozloučili a každý si šel svojí cestou.